Hvordan du skal håndtere
iOS 14 - del 3
iOS 14 Masterclass, Video 3 af 3.
Apple lancerer lige om lidt iOS 14. Opdateringen vil have stor indflydelse på din tracking på sociale medier for alle, der anvender Apple enheder.
Den nye opdatering kommer altså til at påvirke din evne til at måle og optimere på dine marketingindsatser med Facebook og Instagram Ads.
Heldigvis findes der flere tiltag, du kan gøre for at minimere skaden. Men det er vigtigt, at du kommer i gang allerede nu.
Disse tiltag får du nu serveret i denne videoserie, hvor vores Head of Social, Jes Manniche gennemgår de største udfordringer (og muligheder) med opdateringen.
• Din to do liste
• Conversions API
• Andre muligheder og fremtidsudsigter
Skriv dig op til en gratis analyse
Skal vi tage et kig på dine muligheder med iOS 14?
Skriv dig op til her og få tilsendt en skræddersyet analyse af dine muligheder med iOS 14.
Brug for at spole lidt tilbage?
Gense video 1 & 2 i videoserien herunder.
• Hvad opdateringen helt nøjagtigt betyder
• Hvilken indflydelse opdateringen vil have for din virksomhed
• Hvorfor det er nødvendigt for dig at reagere med det samme
• Hvilke udfordringer du vil opleve med iOS 14
• Hvordan du vil opleve tab af data
• Hvorfor du skal sætte dig ind i AEM
Behov for sparring?
Der kan være lang vej fra viden til gøren, når du helt sikkert har tusind andre ting i støbeskeen og på din to do-liste.
Derudover er iOS 14 og konsekvenserne deraf også noget af en kamel at sluge for alle, der arbejder med marketing.
Så der er ikke noget at sige til, hvis det hele virker lidt uoverskueligt.
Derfor er du altid velkommen til at række ud til mig med dine spørgsmål og/eller bekymringer.